Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs Kreatywni Architekci: ''Minecraft & The Sims''

Konkurs Kreatywni Architekci: ''Minecraft & The Sims''
Z radością ogłaszamy wyniki naszego innowacyjnego konkursu "Kreatywni Architekci: Minecraft & The Sims", który zainspirował uczniów do projektowania wirtualnej szkoły i jej otoczenia, przy użyciu popularnych gier komputerowych Minecraft i The Sims. Konkurs ten stał się okazją do rozwijania kreatywności, umiejętności technicznych oraz orientacji przestrzennej naszych uczniów.
Głównym celem konkursu było zachęcenie uczniów do eksplorowania swoich umiejętności architektonicznych i matematycznych poprzez tworzenie wirtualnego budynku naszej szkoły. Uczestnicy mieli okazję rozwijać zdolności wizualizacji przestrzennej, rozumienie proporcji i skali, a także praktyczne zastosowanie geometrii. Wszystkie zgłoszenia były niesamowite i pokazały wielką pomysłowość naszych uczniów.
Po burzliwych obradach jury wyłoniło laureatów w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 1-4 i klasy 5-8.
Klasy 1-4
I miejsce: Franciszek Pieczyrak i Jerzy Świder (klasa 4)
II miejsce: Kacper Majchrowski i Tomasz Wójcik (klasa 4)
wyróżnienie: Szymon Bazyl i Wiktor Hałat (klasa 3)
Klasy 5-8:
I miejsce: Nikodem Kozłowski (klasa 5) i Cyprian Dela (klasa 6)
II miejsce: Filip Janik (klasa 5)
III miejsce: Jakub Dudek (klasa 7)
wyróżnienie: Filip Hałat (klasa 7)
Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy i dziękujemy za ich zaangażowanie oraz kreatywność. Konkurs "Kreatywni Architekci: Minecraft & The Sims" pokazał, że nasi uczniowie mają ogromny potencjał i są gotowi na wyzwania przyszłości!
Organizator: W.Rams

 

Data dodania: 2024-05-28 10:06:17
Data edycji: 2024-06-05 10:07:46
Ilość wyświetleń: 66
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej